Hi

Sunday, November 9, 2014

Lawak Akak Jaga Kaunter

14







Stay Connected With Free Updates
Subscribe via Email
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION

14 comments

November 9, 2014 at 5:16 AM

kalau kerja mcm tu ja, baik berhenti. ramai lg nak kerja =)

November 9, 2014 at 7:28 AM

sikit masa lagi robot akan mengambil alih tugas semua penjaga kaunter... kerja akan berjalan lebih lancar, pantas dan efisien ;3

November 10, 2014 at 12:49 AM

boleh pulak missed call je yer...hehehe
apa2pon, banyak sangat prosedur...letih jadinya

November 10, 2014 at 4:23 AM

nuyui a.k.a miss YUI betul..ramai lagi yang nak kerja =)

November 10, 2014 at 4:24 AM

plain83 eh..tak nak lah jadi camtu..nanti manusia nak cari makan macam mana? =)

November 10, 2014 at 4:25 AM

mama amir kedekut kredit lah tu..memang letih dan tak berbaloi rasanya =)

November 10, 2014 at 5:00 AM

Kekadang kan ada yang jaga kaunter tu muka macam baru lepas telan orang kan... Tul tak ?

November 10, 2014 at 5:09 AM

Ahmad Zu Mal Md Rayi hahaha..tu yang tak sanggup tu..seram jer tengok kan =)

November 10, 2014 at 7:45 AM

Cik adik jaga kaunter ni malasnya,...nak miskol call tak larat tu :)

November 11, 2014 at 7:20 PM

Kdg2 kata ja nak call.tp sampai berbulan2 xda cal pun. Huhu

November 13, 2014 at 5:11 AM

Farrah MF call pun pakai company punya telefon =)

November 13, 2014 at 5:12 AM

Sara Liyana letih menunggggggggggggguuuuuu...ooh =)

November 13, 2014 at 4:46 PM

hehehehe

November 13, 2014 at 5:25 PM

deno =)