Hi

Tuesday, January 13, 2015

Pemenang komen terbanyak bulan Disember

15






Pemenangnya ialah~

Top commentator of the month(Disember) 2014


.  plain83 (5)



Tahniah kepada plain83......pemilik blog throughmyglasseskacamata.blogspot.com

*Cara nak tebus hadiah.."pm" no.telefon ke alamat fb seronoknyermelukis.blogspot.com...nanti saya dah top up...saya beritahu * segala maklumat akan dirahsiakan =)

alamat facebook >Klik Sini<


p:s~Buat masa ini..hadiahnya masih kekal top-up rm 10 dan hanya seorang pemenang sahaja..insya-Allah..kalau ada rezeki bilangan hadiah dan pemenang akan ditambah lagi
Stay Connected With Free Updates
Subscribe via Email
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION

15 comments

January 13, 2015 at 5:34 AM

Tahniah Plain83..

January 13, 2015 at 5:47 AM

Woah serius?! Wahahah tq tq, tp gua takde fb lah mizi, huhuu... takpe, kasi hadiah dgn rajin dtg blog gua n tepuk iklan yg ada je lah, ok gak kan? kekeke xp

January 13, 2015 at 6:11 AM

Safirul Amar Azmi nanti mungkin rezeki bro lak =)

January 13, 2015 at 6:14 AM

plain83 camtu pulak? err..emel jer no.fon kat emel saya tarmiziahmad@ymail.com =) boleh?

January 13, 2015 at 6:53 AM

Tahniah plain83...

January 13, 2015 at 6:57 AM

Dunia Zumal mungkin lepas ni Zumal menang balik.. =)

January 13, 2015 at 10:36 PM

wahh tahniah pemenang.. :)

January 18, 2015 at 6:24 AM

tahniah tahniah... rasa nya saya belum layak dapat title tu...

January 19, 2015 at 6:20 AM

Najib Ariyan mungkin lepas ni =)

January 22, 2015 at 4:36 PM

wah....tahniah...tahniah...^_^

January 29, 2015 at 10:29 PM

mama amir mungkin lepas ni rezeki mama =)

January 29, 2015 at 11:40 PM

BW and follow sini . Mind follow back yaa ;)

February 3, 2015 at 5:19 AM

meylshumeyl thanks =)

February 4, 2015 at 1:13 AM

Rasa macam tuan punya belog nie lama menyepi kaan ^-^

February 10, 2015 at 7:59 AM

wahh tahniah2