Hi

Wednesday, March 9, 2016

Penutupan blog

1




Maaf blog ini sudah lagi tidak aktif....


Segala hasil lukisan akan saya kongsikan hanya di blog at-tarmizi.blogspot.com


ini linknya~ http://at-tarmizi.blogspot.my/   

Moga terus memberi sokongan kepada saya dalam dunia blogging. terima kasih =)

Saturday, January 30, 2016

Segmen Blogwalking Seronoknyermelukis

43





Salam...
Segmen pertama blog ni...bagi merealisasikan antara azam blog ni iaitu meramaikan followers
jemput join ya....





Langkah-langkah

1) Follow blog seronoknyermelukis
2) Copy paste banner di atas
3) Buat satu entry tentang segmen ni di blog korang
4) Letak link url entry tersebut di ruangan komen
5) Tarikh segmen ni start ialah 31/1 dan berakhir 28/2

Setel...terima kasih =)


Thursday, January 28, 2016

Lawak Azizul & Dol

6






Friday, January 22, 2016

" GIVEAWAY January 2016 By Mezquitalifestyle "

8














SYARAT PENYERTAAN

  • Follow Blog "Wajib" - http://mezquitalifestyle.blogspot.my/ and Copy banner diatas-pk
  • Buat satu entry bertajuk GIVEAWAY January 2016 By Mezquitalifestyle " dan nyatakan penambahbaikan blog aku ni tau. setel
  • Tinggalkan URL dalam ruangan Komen Entri.-ok dah buat
  • GiveAway adalah bermula dari 17 / 01 / 2016 sehingga 23 / 01 / 2016 (11.59pm)
  • Pengumuman pemenang berdasarkan Random.Org pada 25 / 01 /2016-ada rezeki dapatlah yer tak? =)



Penambahbaikan= rasa xde apa..sebab aku tengok ok jer..cuma warna jer aku xminat sangat..tapi tu minat masing-masing lah kan? =)





Tuesday, January 19, 2016

Segmen Blogwalking Cik Yaya

12





Salam...

Orait, segmen blogwalking yang seterusnya ialah daripada blog Cik Yaya  =)


http://www.yayacendana.com/2016/01/segmen-blogwalking-yaya-cendana.html




Friday, January 15, 2016

Lawak Lepas Konvo

10











Tuesday, January 5, 2016

Sebelum Pergi

6




p:s- moga sebelum pergi,tercapai lah azam ini........