Hi

Friday, October 31, 2014

Lawak Banyak Nyamuk

14






Stay Connected With Free Updates
Subscribe via Email
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION

14 comments

October 30, 2014 at 11:07 PM

Haha..teks tu cuba buang shadow..tak berapa jelas sngt..btw .klkar..

October 31, 2014 at 2:41 AM

Safirul Amar Azmi orait..thanks untuk tips =)

October 31, 2014 at 3:31 AM

hahaha
ade pula duduk kat luar ruma .lawak jaa

October 31, 2014 at 3:59 AM

Afiqah hahaha.tak ke lagi banyak serangga dekat luar =)

October 31, 2014 at 4:26 AM

Bapak nyamuk pun ada kat luar tu ;)

October 31, 2014 at 4:42 AM

Ahmad Zu Mal Md Rayi bapak besar..hahaha =)

October 31, 2014 at 8:33 PM

hahaha lawaknya...

btw done follow u, follow mine too :) - Noob

November 1, 2014 at 3:04 AM

Prince of Noob dah follow =)

November 1, 2014 at 3:53 AM

Hehe sure besar anak ayam ;)

November 1, 2014 at 3:59 AM

Ahmad Zu Mal Md Rayi hahaha..menakutkan =)

November 1, 2014 at 5:46 AM

hahah logic jugak tu, tak nak kena gigit dgn nyamuk kat dlm rumah, tidur la kat luar... tapi kena gigit nyamuk yang kat luar rumah la pulak... kahkahkah, ahmad iqbal tu nama kawan betul ke? ;p

November 1, 2014 at 5:55 AM

plain83 hahaha,..tak adalah...nama rekaan..bahaya letak nama betul... =)

November 1, 2014 at 9:31 AM

hahaha. okay serious kelakar. adoi. >.< kalau dapat kawan macam ni, lama-lama saya pun jadi gila gak.

November 3, 2014 at 12:49 AM

Amy J haha..pening dapat kawan macam ni =)